aku nak kurus


So tolong jangan kutuk orang gemuk. Aku buka blog ni sebab aku nk tingkatkan semangat untuk kuruskan badan disamping aku nak kongsi aktiviti hidup aku.


Pin On Shaklee

NOw aku dah kurus ye.

. Tapi ini sahajalah platform yang boleh aku gunakan untuk luahkan perasaan aku. Aku-kan-kurus at 1809 No comments. Aku GEMUK GEMPAL menceritakan tentang diri ku yang dalam kategori pompuan obesiti.

Nak kurus macam Che Ta. See more ideas about full body gym workout gym workout for beginners gym workout tips. Post Comments Atom Followers.

NAK KURUS TANPA DIET nak langsingnk cuci usus perut sini tempatnya. Membantu mencegah penyakit menyerang tubuh badan. Baru nak berjinak dengan vlog.

Mmmm I have wake up early today. Aku seorang gadis yang baru. Tp mkn mlm aku ttp ambil sup sayur atau ayam rebus.

Share your videos with friends family and the world. Tapi kali ini aku nak share sebab-sebab kenapa badan susah nak kurus. 9 Jalan Opera F U2F Taman Tun Dr Ismail Jaya 40150 Shah Alam Selangor.

Sesiapa yang dah memang kurus SW takkan menjadikan anda lebih keding atau kurus sangat2. X nk kurus tp sakit. Jan 28 2022 - Explore Khairah dhaniyahs board aku nak kurus bodoe on Pinterest.

Ye aku sedang cuba nak rahsiakan identiti aku. SW akan berikan anda tenaga dan menjaga kulit2 anda supaya lebih cantik dan cerah. Perjalanan aku untuk hilangkan 160kg doakan semoga dipermudahkan.

Ive been skinny gorgeous young lady once. Aku nak kurussihatcantik Friday September 2 2016. Sauna juga aku mula buat.

Sunday May 11 2008. Tak Cukup Minum Air. I had to drive my sister in-law to car wash.

Aku Nak Kurus Bangi Malaysia. Aku nak KURUSSkipping rope. Blog Archive 2009 7 April 7 A Family Affair.

Day 2 11 May 2008. Kaya mineral dan vitamin. Friday 24 April 2009.

Komuniti nak kurus dan dapatkan berat badan yang ideal dan sihat dengan cara sihat. Aku nak kurus. AKU NAK KURUS.

I wasnt borned fat. I dont know when. 19 likes 1 talking about this.

Believe it or not. KURUS DIET SENAMANVideo memaparkan apa pemakanan yang harus di ambil jika ingin turun berat badan. Bila kau exercise or jaga makan sekali pun.

Smngt pki corset orng kate pki corset xleyh mkn bebyk tp aku leh jehahah siap nk pki mlm lg tp member aku x. Siapa minta nak jadi gemuk kan kan. Kami kongsikan kepada anda tips dan cara paling mudah untuk anda menurunkan berat badan secara sihat tanpa diet supaya anda tampil cantik menawan dan.

Yes aku akui aku ni jenis malas nak minum air. Maaf kalau cerita aku ini agak panjang.


Pin On A0


Takut Nak Diet Sebab Takut Lapar


Kurus Sihat Dari Rumah On Instagram Tips Nak Mula Turunkan Berat Badan Ramai Sebenarnya Yang Teringin Nak Kurus Tapi Tak Start Diet Healthy


Pin On Terima Kasih


Pin By Rose Garden On Bulol Cute Love Cartoons Cute Jokes Cute Cartoon Wallpapers


Makin Gemok Pulak Aih Aku Time Puase Night Dahhabaqdah Tag Kawan Hangpa Tags Aku Crafts


Jangan Stres Nak Kurus Ni Ikut Je Step By Step Inshaallah Kejayaan Dalam Menurunkan Berat Badan Pas Visit Inst4gram For M Instagram Profile Instagram Coach


Wikihow Kocak Wiki Kocak Instagram Photos And Videos


Cara Bersenam Untuk Kurus Nampak Cantik Mengikut Hari Senam Pengikut Kecantikan


Free Gift Istimewa Pastinya Buat Pelanggan Setia Hakak Terima Kasih Sudi Beli Dengan Hakak Lagi Trash Can Canning Trash


Puasa Mesti Kurus Punya Itu Ayat Biasa Orang Akan Kata Bila Puasa Tahu Tak Sebenarnya Tak Semestinya Boleh Kurus Dengan Puasa Berat Place Card Holders Diet


Coach Mencari 10 Orang Yang Nekad Nak Kurus Sihat Mulai October Ni Diet


Pernah Tak Terdetik Berkata Aku Kena Kurus Dah Sebab Tapi Tak Ada Tindakan Dari Pada Kita Youtube Gym Suami


Pin By Bby Koyaa On The Word Wanita Kuat Kata Kata Kata Kata Indah


Pin On Fooddyyyy


Huwaaaaa Nak Saya Kongsi Tip Kurus Tak Ws Admin Zunira 60129546632 Khasiat Gym Memes Funny Workout Humor Fitness Motivation Quotes


Pin By Miera Azizul On Funny Things Funny Lockscreen Couples


Laughter Is The Best Med Humour Happy Friday Berat Badan Diet Herbal Diet


Pin On Diet Tips

Related : aku nak kurus.